Veelgestelde vragen
Wij krijgen regelmatig dezelfde vragen binnen van klanten. Deze veelgestelde vragen beantwoorden we hieronder. Zo heb jij meteen het antwoord dat je zoekt!
Indien je een productinformatieblad nodig hebt, kun je deze bij ons aanvragen en sturen wij deze vervolgens per mail op. Wij zorgen ervoor dat je de meest recente versie ontvangt.
Wij vinden het belangrijk om op een transparante manier met onze klanten samen te werken waarbij “kleine lettertjes in de voorwaarden” een samenwerking niet in de weg mag staan. Oftewel wij maken samen met onze klanten heldere afspraken over en weer zodat je precies weet waar je aan toe bent. Onze adviseurs informeren je graag in een persoonlijk gesprek over de bruikleen mogelijkheden als onderdeel van een advies op maat.
Bestellingen kunnen 24/7 gedaan worden op onze klantportal met je eigen inloggegevens. Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 8.00 en 17.00 uur. Via Whatsapp zijn wij ook bereikbaar waarbij wij tijdens openingstijden direct reageren en daarbuiten zo snel mogelijk de volgende werkdag.
Je kunt bij ons (als klant) inloggegevens opvragen. Deze ontvang je per mail en hiermee kun je direct inloggen om te bestellen. Ook extra of nieuwe producten kun je direct bestellen. Een uitleg en demonstratie over onze klantportal bij jou op locatie is ook mogelijk en verzorgen wij graag.
Onze klanten kunnen direct 24/7 bestellen op onze klantportal www.mijn.totalcleaningproducts.nl met een eigen inlog. Als je nog geen klant bent kun je direct een gerichte offerte aanvragen voor onze producten op ons klantenportaal. Je ontvangt vervolgens binnen een werkdag een offerte met prijzen en voorwaarden en inlog gegevens zodat je direct kunt bestellen. Offerte aanvragen via deze website zijn ook direct gelinkt aan onze klantportal.
Voor al onze hygiëne oplossingen hebben wij meerdere producten en merken in ons assortiment. Onze adviseurs maken graag een afspraak met je voor een persoonlijk en deskundig advies op maat.
Als je een product verkeerd hebt besteld of niet nodig hebt, kun je altijd contact met ons opnemen. We bespreken vervolgens of het mogelijk is om het product te retourneren. Een voorraad product waarvan de verpakking onaangebroken is nemen wij als uitgangspunt retour. Speciaal voor jou ingekochte producten worden niet retour genomen.
Wij berekenen geen afleverkosten. Wel streven wij er naar, vanuit duurzaamheid, om efficiënt en proactief de leveringen met onze klanten af te stemmen.
Je bent van harte welkom bij ons in Naarden voor het afhalen van een bestelling tijdens onze openingstijden van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur.
Wij monteren met eigen monteurs en zijn zeer flexibel en snel. De gemiddelde opstart tijd is 2 weken. Grotere projecten worden op maat met je afgestemd. Naast onze eigen monteurs hebben wij de mogelijkheid om externe – door ons opgeleide – monteurs in te zetten als extra capaciteit.
Het is ons streven om alle reguliere schoonmaakmiddelen, hygiënepapier, toilethygiëne artikelen en schoonmaak materialen uit voorraad te leveren. Als wij een artikel niet op voorraad hebben bieden wij onze klanten een alternatief of stemmen de levertijd af.
Bestellingen op werkdagen worden als uitgangspunt de volgende dag geleverd in de hele randstad en midden Nederland. In het noorden en het zuiden komen wij minimaal 1 keer per week en wordt de leveringsdatum met je afgestemd.
Onze producten worden geleverd door onze eigen chauffeurs. Zij leveren de producten op een centrale plek of in de werkkast. Onze chauffeurs zijn het gezicht van onze organisatie en leveren service met een hoofdletter S, waarbij klanttevredenheid centraal staat. In een enkel geval maken wij als uitzondering gebruik van een externe distributeur.
Heb je jouw antwoord niet kunnen vinden?
Bel of mail ons met jouw vraag. Dan komen we er vast samen uit!